• Fragt fra 29,-
  • Fri levering over 299 kr.
  • Byttegaranti 365 dage
  • 60 dages returret

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har fået tilsendt 2-3 mails med forskellige numre, får jeg så tilsendt flere ordre?

Nej, det gør du ikke. Du har blot fået en Ordrebekræftelse, Faktura men nummer, hvor ordrenummer står med småt og til sidst en leverings faktura med leveringsnummer. 

Jeg har forsøgt at bestille flere gange, men bliver smidt af hver gang jeg kommer til betaling?

Det kan skyldes at din Browser, PC, Mobil eller Tablet ikke tillader ”pop up” vinduer og den vil derfor ikke åbne betalingsvinduet.
Prøv derfor at bestil fra en PC og brug Coogle Chrome eller Microsoft Edge som din browser. 9 ud af 10 gange, så skyldes det ovenstående.

Jeg har skrevet mig op til et produkt som ikke er på lager, er produktet så reserveret til mig?

Nej. Produktet er ikke reserveret, du skriver dig blot op til at få en mail, når produktet igen er på lager. Har du ikke fået mail, når varen er på lager, så kan det skyldes at din mail er skrevet forkert, eller at mailen er endt i dit spam-filter. 

Jeg kan ikke se min eller følge min ordre på kundekonto?

Det skyldes at du ikke har været logget ind da du lagde ordren og derfor kan du ikke se den på din konto. 

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?

Det kan skyldes at der er skrevet en forkert mail, eller tastefejl i mailadressen. Ellers kan den være endt i din uønskede mail indbakke, eller spam-filter.






Kontakt os

Kontaktinformation

* Skal udfyldes