Klarborg Ansætter

Klarborg søger

  • 3 Butiks assistancer på minimum 18år.
  • 1 Webshop & Kundeservice medarbejder på 37 timer ugentligt.

 

3 Salgs-assistancer på minimum 18år til følgende:

Butik Klarborg i Hune og Butik Gammelbo i Moseby.
Samt hvis der opstår behov for assistance i vores webshop.

Tidligste start fra 1. Maj 2024

Klarborg ApS søger i alt 3 glade, udadvendte og flittige salgs-assistancer på +18 år til vores butikker. Primært til bemanding i weekender og helligdage fra 10-17. Timeløn opstart  125kr i timen + weekend og helligdags tillæg. 2 – 4 weekend vagter udenfor sæson og 4 – 8 weekend vagter i vores højsæson.
Der vil også være mulighed for en del vagter i sommerferien.

Du vil få vagter i begge butikker.
Der går offentlig transport til Hune, men Gammelbo vil der være behov for anden transport.

Hvad forventes der:

  • Ansvar for åbning og lukning af butikken jf. åbningstiden.
  • Vedligeholdelse af butikkens udtryk og funktion som salgssted, så alt fremstår rengjort, ryddeligt og nydeligt hver dag.
  • Sørge for at kunderne får en god oplevelse i vores butikker hver gang de besøger os.
  • Sørge for at kunderne oplever Klarborgs SuperService. (Dette vil man få uddannelse i)
  • Sørge for at kunderne føler sig hjemme i vores butikker.
  • Evaluere egen indsats og søger at dygtiggøre sig.
  • Påtager alle opgaver på eget initiativ eller efter aftale.
  • Villig til at tage hver weekend i december, hvis der er behov for det.
  • Villig til at hjælpe hvis en kollega pludselig ønsker fri, eller ved sygdom.
  • Samarbejder med virksomhedens øvrige personale.
  • Kan begå sig på Engelsk. Skrive Engelsk. (Hvis du kan begå dig på tysk, er det et plus. Men ikke et krav.)

Og så skal du være en team-player der også kan arbejde selvstændigt, da man i perioder i butikkerne er alene på arbejde. Dog er der løbende kontakt med Klarborgs øvrige personale i virksomheden.

Kunne du tænke dig at blive en del af Klarborg-Teamet. Så smid en ansøgning på nedenstående mail.
Send PDF til [email protected]
Seneste frist for ansøgning er: 15 marts - 2024
Bemærk: Kommer du i betragtning, bliver du indkaldt til en samtale. Senest indkaldelse er: 27 Marts 2024.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Webshop & Kundeservice medarbejder 37 timer ugentligt.

Da vores webshop og virksomhed generelt er i vækst, søger vi Pr. 1 April 2024 en ny medarbejder på 37 timer om ugen, til dels at pakke ordrer i vores webshop, men også til sidde med kundeservice og henvendelser på Mail, Instagram, Facebook, Telefon og TrustPilot.
Adresse: Klarborg ApS - Hjulmagervej 19, 9490 Pandrup.

Vi søger en frisk og energisk medarbejder, som har lyst til at blive en del af vores eventyrlige team, samt pakke en masse ordrer  til vores kunder fra hele landet og samtidig være med til at give vores kunder Danmarks bedste service.

Ansættelsen vil være på timebasis 37 timer om ugen med opstart på 155kr. pr. Time.

I sæsonen kan der være behov for yderligere timer.
Arbejdet udføres i hverdagene primært 08.00 til 16.00
I højsæsonen kan weekender være nødvendig at tage i brug, og der vil man få yderligere tillæg.

Opgaverne vil hovedsageligt være:

  • Kundeservice på div. platforme
  • Udskrivning af ordrer
  • Pakning af ordrer
  • Bestilling af varer og emballage til pakning, i samarbejde med Mathias
  • Håndtere returpakker og ombytninger 
  • Sætte varer på hylderne
  • Holde webshoppen og lageret ryddeligt og pænt altid
  • Vurdere hvornår der er behov for ekstra hjælp i pakkeriet

Nærmere informationer vil man få, til en evt. samtale

Lyder dette til at være noget for dig, så ser jeg frem til at modtage din ansøgning på mail: [email protected]
Frist for ansøgning er d. 23-02-2024. Samtaler vil blive afholdt løbende, dog senest frem til d. 15-03-2024 og du vil hurtigst muligt få svar, hvis det skulle blive netop dig.

Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Mathias Klarborg