Levering / Returnering

Fragt, Levering & Returnering

Fri fragt i Danmark til GLS pakkeshop ved køb over 399kr. Levering 1 - 3 hverdage.

Danmark / Denmark
GLS Pakkeshop / Afhentningssted : 35 kr. (Fri fragt ved køb over 399kr.) 
Med omdeling / Til hjemmet : 49 kr. (Der er ikke fri fragt ved hjemmelevering)

 

Øvrige lande / Other Countries

Sverige / Sweden
Delivery : 100 kr. GLS
Levering 4-10 hverdage

 

Etly Klarborg.dk bruger GLS og dermed deres service og forsendelses takster.
Derfor tager vi forbehold for fejl eller ændringer.

 

RISIKOEN FOR HÆNDELIG UNDERGANG ELLER FORRINGELSE:
Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til køber.

 

Er varen beskadiget ved modtagelse eller er der fejl på?
Hvis der er fejl på varen eller varen er i stykker ved modtagelse, så skal du tage kontakt til os på [email protected]. Så sender vi en ny varer hurtigst muligt, og vedlægger en returlabel i pakken. 

 

Ombytning af varer 
Ønsker du blot at ombytte varen, bedes du kontakte os og gøre os opmærksom på ombytningen, dernæst skal du benytte denne Returportal Via Shipmondo.dk

 

Fortrudt dit køb - Benyt vores RETURPORTAL - Bestil returlabel og få returseddel her: return.shipmondo.com/klarborgsreturportal

 

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 60 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen, uden at give os besked. Du kan nemt og hurtigt købe retur label her og få returformularen Klarborg ApS - Returportal (shipmondo.com) Har du andre spørgsmål, så er du velkommen til at sende os en mail på [email protected] 

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 


Vilkår for returnering af produkter erhvervet med en gratis gave:

1. Fortrydelsesret: 
Hvis du har modtaget et gratis produkt som en del af dit køb, enten ved køb af en pakke af produkter eller ved at opnå et bestemt beløb, er din fortrydelsesret betinget af, at hele ordren returneres. Dette betyder, at hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal samtlige produkter i ordren, inklusive den gratis gave, returneres.
2. Delvis returnering: 
I tilfælde af, at du kun ønsker at returnere en del af ordren, er det ikke muligt at få pengene tilbage for de returnerede varer. I stedet har du følgende muligheder:
* Ombytning: De returnerede varer kan ombyttes til andre varer af tilsvarende værdi.
* Tilgodebevis: Du kan vælge at få udstedt et tilgodebevis til en værdi svarende til de returnerede varer.

 

 

RETURNERING - 60 dages returret

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb indenfor de 60 dage, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ved returnering bedes du bruge GLS (evt. via vores returportal nedenfor) - ikke alternative pakke distributører. Da det gør det muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Varen bedes pakkes forsvarligt ind og gerne i original emballage. 

 

RETURPORTAL - Bestil returlabel og få returseddel her: Klarborg ApS - Returportal (shipmondo.com) 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage på købskortet. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene til samme betalingsmiddel eller betalingskort, som du benyttede ved købet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.


Varen sendes til:

Klarborg ApS 
Hjulmagervej 19, 9490 Pandrup
98 24 53 43  -  [email protected] 
Att: RETUR

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) - det gælder ikke varer købt i vor butik og heller ikke varer solgt til virksomheder.

Bemærk at donationer til julemærkefonden er undtaget fortrydelsesretten.

 

REKLAMATIONSRET

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

Klarborg ApS

Hjulmagervej 19

9490 Pandrup

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 


Find vores handelsbetingelser her.